»Ena najprodornejših slovenskih čembalistk in organistk je v zadnjih letih nase večkrat opozorila s poglobljenimi interpretacijami in izjemnimi uspehi na mednarodnih tekmovanjih ter prestižnih glasbenih festivalih.«
»S svojimi nastopi ustvarja umetniško doživetje, ki presega tehnično mojstrstvo in poslušalca vabi v notranji svet glasbe – svet tišine, barv, ritmov in globoke kontemplacije.«
»Na historične orgle in čembalo bo v cerkvi sv. Jakoba v Ljubljani poustvarila dela Johanna Sebastiana Bacha, Louisa Couperina, Jeana Philippa Rameauja, Guillama Dufaya, Hieronimusa Preateoriusa in Dietricha Buxtehudeja.«
»Vse do leta 1926 je veljalo prepričanje, da je večina Vivaldijevih skladb izgubljenih. Šele spektakularno odkritje približno štiristotih rokopisov, ki so jih hranili blizu Torina, je omogočilo preporod njegove glasbe, ki ga doživljamo še danes. Odtlej skoraj ne mine leto, v katerem ne bi odkrili novih in dotlej neznanih koncertov ali sonat.«
»Če govorimo o različnih stilih baročne glasbe, italijanskem, francoskem, nemškem, lahko govorimo tudi o različnih slogih oblačenja, tudi lasulje so bile različne in vse to, mislim, da bo zelo zanimivo za mlade poslušalke in poslušalce, ki bodo lahko ob spremstvu svojih staršev prišli na koncert.«
»Številne pesmi so dela anonimnih skladateljev, ki so se med stoletij prenašala skozi generacije, plesi pa imajo korenine v baročnih časih in so se oblikovali pod vplivom glasbe španskih kolonizatorjev, staroselcev južne Amerike ter afriških sužnjev.«
»Kralju je glasba tako ugajala, da so jo po njegovem naročilu izvedli kar trikrat, dvakrat pred večerjo in enkrat po njej, čeprav je vsaka izvedba trajala po eno uro. Večer je bil tako prijeten, kakor bi si ob tej priložnosti lahko želeli, in ni bilo mogoče prešteti bark in čolnov, polnih ljudi, ki so hoteli poslušati glasbo.«